Anasayfa / Gezi / Bir Derbi Hatırası (Fenerbahçe – Galatasaray)
Bir Derbi Hatırası (Fenerbahçe – Galatasaray)

Sezonun ilk derbisi Kadıköy’de ve tarih 10.11.2013. Yani eşimin doğum günü ile aynı güne denk geliyor. Bu bir tesadüf olamaz dedik ve kutlamaya çifte mutluluk katmak için Kadıköy’ün yollarına düştük…

Derbi Öncesi Hazırlıklar

En kolayı ile başladık: Uçak biletleri. Vakıfbank Milplus ile Pegasus Havayolları ile biletler alındı. Konaklama için oda+kahvaltı, 2 gece, konum olarak Kadıköy’e yakın ve uygun fiyatlı araştırmalar sonucunda Şehir Fırsatından Rhiss Otel Bostancı konaklamasını satın aldık. 289 TL. Daha sonra biletleri alabilmek için gerekli olan Fenerbahçe Kartı yenilettim.

Sıra geldi en zor kısıma: Maç Biletleri. Bir gün ertelenen satışa çıkma tarihi ile iyice stres yapmışken maçtan 2 gün önce Biletix üzerinden yoğun uğraşlar sonucu Fenerium tribününden maç biletlerini satın alabilidik. Ve artık yolculuk için hazırlıklar tamam.

İstanbul’dan…

Eşyalarımızı otele bıraktıktan sonra Kadıköy’de bir kahvaltı ve İdo ile Avrupa yakasına. Florya’da merak ettiğimiz İstanbul Akvaryum gezisini yapıyor ve fazla zamanımız olmadığı için geldiğimiz gibi tekrar Anadolu’ya dönüyoruz… Akşam uçağı ile sevgili dostlarımız Ceren ve Resul’da bize katılıyorlar..

Ve Maç günü

Klasik maç öncesi Fenerium alışverişi yapılır, Stad çevresinde gezilir. Her yer Sarı Lacivert, her yerde marşlar… O havayı solumak gerçekten çok keyifli… Şükrü Saracoğlu Stadyum’una girince ise zaten kalp atışlarında ritim bozuklukları meydana geliyor 🙂 90 dakika sonucunda ise bir Kadıköy klasiği. Emre ve Baroni’nin golleri ile maçı 2-0 kazanıyoruz ve eğlencemizi katlayarak muhteşem bir akşam geçiriyoruz.

Derbi 11’leri

Fenerbahçe: Volkan, Gökan Gönül, Egemen, Bruno Alves, Emre, Kuyt, Baroni, Caner, Mehmet Topal, Webo, Sow

Galatasaray: Eray, Eboue, Semih, Chedjou, Dany, Ceyhun, Melo, Selçuk, Bruma, Drogba, Burak Yılmaz

Ertesi gün uçak saatimize kadar bütün Kadıköy’ü adım adım geziyoruz ve maalesef ufak bir gezimizi daha sonlandırıyoruz.

Ve tabi ki “Doğum günün kutlu olsun Aşkım.”

bu sayfayı paylaşın;Share on Facebook
0Tweet about this on Twitter

Hakkında Murat Özçırpıcı

Meraklı, araştırmacı, gezgin, sinemasever, hobilerine düşkün, yaşamaktan zevk alan kendi halinde biri :)

Yorum Yapın;

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.